CECI
  • אודות המרכז
      אודות המרכז
    • דבר המייסד
    • צוות המרכז
    • ועד מנהל
    • פורום מומחים
    • שיתופי פעולה
    • עמיתי מחקר
    • חברי המרכז בארה”ב
    • מקורות מימון
    • רקע עלינו
    • הצהרת נגישות
  • העשייה שלנו
  • שער לידע
  • מן התקשורת
  • קולות קוראים
  • צרו קשר

הרשמה לניוזלטר

    הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון – מענה אנושי בשירות טלפוני לאזרח ותיק), התשפ"א-2021 של חה"כ חוה אתי עטייה (פ/398)

    בית - EzGov - הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון – מענה אנושי בשירות טלפוני לאזרח ותיק), התשפ"א-2021 של חה"כ חוה אתי עטייה (פ/398)

    בהתאם להחלטת הממשלה להתנגד באופן גורף להצעות החוק העולות מצד חברי האופוזיציה, מחליטה הממשלה להתנגד להצעת חוק הגנת הצרכן הנוגעת למענה אנושי בשירות טלפוני לאזרח ותיק של ח"כ חוה אתי עטייה.

    מה הוחלט?

     בהתאם לסעיף 66 בתקנון לעבודת הממשלה – להתנגד להצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון – מענה אנושי בשירות טלפוני לאזרח ותיק), התשפ"א-2021 של ח"כ חוה אתי עטייה (פ/398).

    בהתאם להחלטת הממשלה להתנגד באופן גורף להצעות החוק העולות מצד חברי האופוזיציה, מחליטה הממשלה להתנגד להצעת חוק הגנת הצרכן הנוגעת למענה אנושי בשירות טלפוני לאזרח ותיק של ח"כ חוה אתי עטייה.

    תיאור ההחלטה

    תאריך פרסום:
    24/02/2022
    הממשלה ה-36
    מספר ההחלטה
    החלטה 1163
    ללא קטגוריה
    רווחה ושירותים חברתיים
    תעשייה מסחר ומשק
    תקשורת ומדיה
    • ת.ד. 39080 תל אביב, מיקוד 6139002
    • 03-6438979
    • 03-6439438
    • [email protected]
    כניסת סטודנטים
    © 2022 כל הזכויות שמורות המרכז הישראלי להעצמת האזרח (ע"ר) dooble