CECI
  • אודות המרכז
      אודות המרכז
    • דבר המייסד
    • צוות המרכז
    • ועד מנהל
    • פורום מומחים
    • שיתופי פעולה
    • עמיתי מחקר
    • חברי המרכז בארה”ב
    • מקורות מימון
    • רקע עלינו
    • הצהרת נגישות
  • העשייה שלנו
  • שער לידע
  • מן התקשורת
  • קולות קוראים
  • צרו קשר

הרשמה לניוזלטר

    הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון – מתן שירות טלפוני חינם על ידי תאגיד בנקאי), התשע"ז-2016 של חה"כ קארין אלהרר ואחרים (פ/3576)

    בית - EzGov - הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון – מתן שירות טלפוני חינם על ידי תאגיד בנקאי), התשע"ז-2016 של חה"כ קארין אלהרר ואחרים (פ/3576)

    החלטת ועדת השרים לענייני חקיקה היא להתנגד להצעת חברת הכנסת קארין אלהרר לתיקון חוק הבנקאות (שירות ללקוח) בעניין מתן שירות טלפוני חינם על ידי תאגיד בנקאי.

    מה הוחלט?

    בהתאם לסעיף 66 בתקנון לעבודת הממשלה – להתנגד להצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון – מתן שירות טלפוני חינם על ידי תאגיד בנקאי), התשע"ז-2016 של ח"כ קארין אלהרר ואחרים (פ/3576).

     

    החלטת ועדת השרים לענייני חקיקה היא להתנגד להצעת חברת הכנסת קארין אלהרר לתיקון חוק הבנקאות (שירות ללקוח) בעניין מתן שירות טלפוני חינם על ידי תאגיד בנקאי.

    תיאור ההחלטה

    תאריך פרסום:
    29/01/2017
    הממשלה ה-34
    מספר ההחלטה
    החלטה 2407
    חקיקה ומשפט
    תעשייה מסחר ומשק
    • ת.ד. 39080 תל אביב, מיקוד 6139002
    • 03-6438979
    • 03-6439438
    • [email protected]
    כניסת סטודנטים
    © 2022 כל הזכויות שמורות המרכז הישראלי להעצמת האזרח (ע"ר) dooble