CECI
  • אודות המרכז
      אודות המרכז
    • דבר המייסד
    • צוות המרכז
    • ועד מנהל
    • פורום מומחים
    • שיתופי פעולה
    • עמיתי מחקר
    • חברי המרכז בארה”ב
    • מקורות מימון
    • רקע עלינו
    • הצהרת נגישות
  • העשייה שלנו
  • שער לידע
  • מן התקשורת
  • קולות קוראים
  • צרו קשר

הרשמה לניוזלטר

    הפחתה בתקציב הפרסום הממשלתי

    בית - EzGov - הפחתה בתקציב הפרסום הממשלתי

    בהחלטה זו הממשלה מאשרת את צמצום היקף תקצוב הפרסום של משרדי הממשלה.

    מה הוחלט?

    בהמשך להחלטות הממשלה מס' 208 מיום 13 במאי 2013, שעניינה הפחתה בתקציב הפרסום הממשלתי, מס' 2080 מיום 7 באוקטובר 2014, מס' 366 מיום 5 באוגוסט 2015, מס' 2991 מיום 25 באוגוסט 2017 ומס' 4681 מיום 3 בספטמבר 2019, לקבוע כי:
    1 .    בשנים 2021 ו-2022 תקציב הפרסום של כל אחד מהגופים המנויים בנספח א' שלהלן לא יעלה על סך של 50% מהסכום השנתי אשר נרכש עבורם בפועל על ידי לשכת הפרסום הממשלתית בשנת 2019.
    א.     כל סכום העולה על הסך המרבי ימומן מתקציבו הקיים של אותו גוף ויאושר על ידי הממונה על התקציבים במשרד האוצר וזאת עד ליום 12 בספטמבר 2022 (להלן – המועד האחרון לאישור). 
    ב.    לאחר המועד האחרון לאישור, כל הוצאה נוספת מעבר לסך המרבי תאושר על ידי ועדת חריגים שהוקמה על ידי החשב הכללי והממונה על התקציבים במשרד האוצר, בהתחשב בצרכיו הייחודיים של אותו גוף כפי שהוצגו לפי הוועדה ובלבד שהיא תמומן מתקציבו הקיים של אותו גוף.
    2 .    להפחית 50% מסך הוצאות הפרסום שנרכשו מלשכת הפרסום הממשלתית בשנת 2019 על ידי הגופים הבאים, כך שיופחת מבסיס התקציב של כל אחד מהם בחוק התקציב לשנת הכספים 2021 הסכום כמפורט בנספח א'.

     

    בהחלטה זו הממשלה מאשרת את צמצום היקף תקצוב הפרסום של משרדי הממשלה.

    תיאור ההחלטה

    תאריך פרסום:
    01/08/2021
    הממשלה ה-36
    מספר ההחלטה
    החלטה 255
    ממשל ומנהל ציבורי
    תקציב פיננסים ומיסוי
    • ת.ד. 39080 תל אביב, מיקוד 6139002
    • 03-6438979
    • 03-6439438
    • [email protected]
    כניסת סטודנטים
    © 2022 כל הזכויות שמורות המרכז הישראלי להעצמת האזרח (ע"ר) dooble