מה הוחלט?

משרד התחבורה פירסם חמישה הליכים תחרותיים להפעלת קווים שונים ברחבי הארץ ושוקד בימים אלו על פרסום הליכים נוספים

 

הדוח נכתב על ידי דורון אנגל בהנחיית אוריה גפן קליין, מנהלת תכנית  המוניטור במרכז להעצמת האזרח

לצפייה בנוסח המקורי
מה קורה עם זה?

כמו בנושאים רבים אחרים במדינה בימים אלה, גם החלטה זו סבלה מקשיים  ביישום עקב המשבר הפוליטי והרפואי במדינה ואי העברת התקציב. בנוסף, חלו עיכובים במרבית ההליכים התחרותיים כתוצאה מהליכים  משפטיים שעסקו בנידון. דו"ח זה בוחן את יישום החלטת הממשלה אל מול  הצעדים הממשלתיים שננקטו. מתוך שני הסעיפים של ההחלטה, סעיף אחד  יושם חלקית (50%)  וסעיף אחד לא יושם  (50% ) ועדיין נמצא בהליכי ביצוע.

 

מבחינת ממצאי הדוח עולים המאפשרים הבאים:

מבנה הסעיפים, חלוקת עבודה ברורה
תכנון מוקדם

מבחינת ממצאי הדוח עולים החסמים הבאים:

פורס מז'ור

חסם משפטי

לקריאת דוח המוניטור המלא
מיושם חלקית
המשך יישום התחרות ושיפור השירות בענף התחבורה הציבורית
הממשלה ה-20
התקבל ביום  
09/05/2018
החלטה 4148
משרדים אחראיים:
משרד התחבורה
מרכיב ההחלטה
תמונת מצב עדכנית
סטטוס היישום
1
מרכיב ההחלטה
פרסום הליכים תחרותיים לבחירת מפעילים בכל אשכולות השירות באוטובוסים עד שנת 2030
תמונת מצב עדכנית
פורסמו 5 הליכים תחרותיים לאשכולים שונים ברחבי הארץ. בימים אלה משרד התחבורה שוקד על פרסום הליכים נוספים
סטטוס היישום
מיושם חלקית מיושם חלקית
2
מרכיב ההחלטה
להביא לאישור הממשלה תכנית תחרות למטרופולין תל אביב עד תום שנת 2020
תמונת מצב עדכנית
תכנית התחרות למטרופולין תל אביב נמצאת בהליכי גיבוש. יישומה התעכב עקב ממשלות המעבר ומשבר הקורונה
סטטוס היישום
לא יושם לא יושם

רוצים לעזור לנו בעבודת המוניטור? יש לכם הערות, עדכונים או תיקונים?

מוזמנים ליצור קשר ולעזור לנו לשפר את הנתונים

צור קשר